Lonesome friday; vin & nagellack

6:e jobbdagen på raken, och 2 till blire.
just nu känns det verkligen som att jag inte har något liv.
min härliga fredag har jag tillbringat ensam framför en film på ettan
( 1 av 4 kanaler jag har tillgång till. woho! )
till detta har jag åtnjutit ett par glas vitt vin och målat mina naglar.
har även ikväll, precis som många gånger förut,
haft how-to-meet-new-people-after-the-age-of-10-snacket med linda.
vi båda är fagra töser som båda vill utöka sina respektive umgängeskretser,
men det är stört omöjligt.
det var mycket enklare när man var typ 2 år och skvätte sand på nån unge i sandlådan,
och vipps så var man bästa kompisar.
att söka på internet är inte lönt om man inte är singel och/eller letar efter nåt kålhuvud.
inte funkis.
suck, är det dödsdömt att hitta nya vänner efter att man fyllt 20?
men, vad bryr jag mig? mina naglar är åtminstone snygga!



förresten, någon som vill komma hem till mig och dammsuga?
det behövs.
du kan få en femma.


Kommentarer
Postat av: Eva

Genom att börja hänga med vänners vänner, och sen hänga med deras vänner, och sen börja hänga med deras vänner...det kan finnas guldkorn där ibland alla, titta, jag hittade en Ida! ;D

2008-09-13 @ 10:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback