Födelsedagshelg

då har jag haft nobelt föräldrabesök över helgen.
de var här för att fira min födelsedag.
och fira blev det!
eller ja, mysigt och trevligt hade vi.
och hundarna fick följa med också.
trångt i en liten lägenhet, det må jag säga.
men finns det hjärtrum, så finns det stjärterum!
fredagen gick åt att besöka ikea, skärholmen & storhandling på ica maxi.
lördagen gick tradionsenligt åt att rusa på stan.
där emellan pysslade vi hemma.
mamma sydde gardin till mitt ljusa sovrum och pappa fixade och lagade saker som var trasiga.
jag får passa på när dom inte befinner sig på 65 mils avstånd!






och så lite presenter & nya inköp:



ny god doft



present från kusinen i usa



vinpåfyll



jag köpte en alldeles egen vinluftare på stadsmissionen



en tagine



ny sovrumsgardin



köpte jewelryputs åt mina smutsiga ringar och smycken



mamma hittade en fin tekanna åt mig på loppis



slutligen en present från mig själv; extern hårddisk 500GB.
passar perfekt till min nya laptop som anländer snart!




Kommentarer
Postat av: bettan

snuttevoffsar!

Postat av: Mamma

Visst var det en mysig helg!

2008-09-09 @ 21:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback