Krisse på besök

som av en slump dök krisse upp på min msn, har inte sett henne där på sjukt länge.
det visade sig tydligen att jag haft kvar hennes gamla msn.
dumt.
hur som helst så informerar hon mig om att hon ska komma till stockholm.
trevligt tyckte jag!
så igår impulsbjöd jag henne till my humble home.
jag fixade couscous-sallad med kyckling och smaksatt creme fraiche.
mumsigt tyckte både krisse och jag.
vi drack vin, åt nötter och konverserade om livets alla rättvisor och orättvisor.
allt mellan himmel och jord.
helt plötsligt börjar krisse hosta, och klämmer ur sig (efter att ha ätit av snacksnötterna i kanske en timme)
att hon är allergisk!
hummm
nåväl, det urartade inte nåt nämvärt så vi fortsatte vår kväll utan större problem.
och kanske, kanske flyttar hon upp till stockholm efter sommaren!


Kommentarer
Postat av: Eva

Haha, att Krisse sitter på golvet och tar på sig skor har vi väl aldrig sett ;)
Då blir det två att hälsa på nästa gång!

2008-05-07 @ 12:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback