I need change

ååh, jag är så trött på min tillvaro.
tycker att det enda jag gör är att jobba, sitta hemma och glo
eller sitta hemma och glo tillsammans med pojkvännen.
jag har ju inga vänner här uppe förutom linda, och hon jobbar jag ju t.o.m med för tusan.
har börjat kolla runt på lite komvux-kurser.
måste engagera mej i nåt för jag bli ju helt galen.
vettifan vad man ska ta sej till för att skaffa nya vänner i en annan stad.
ännu ett bidragande skäl till min tristess är den lysande frånvaron av förändringar rent fysiskt.
har ju inte ens klippt mej på typ 1 år.
eller förändrat hårfärgen på alldeles för många månader.
och för dom som känner mej borde förvänta sej en ny frisyr/hårfärg typ var 3:e månad.
skam på torra land!
nu när våren är på väg [ kanske inte för tillfället, eftersom det råsnöar ute... ]
måste jag verkligen ta mej i kragen och förändra.
ska ta tillfället i akt nu när jag är ledig ett par dagar att skaffa en ny idé till frisyr.
jag tror att det är början som krävs för ett nytt fräscht liv 2008.
med hopp om livet avslutar jag nu detta inlägg om tristess.
hell yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback