balkongfest hos chefen

så var det äntligen dags!
den omtalade balkongfesten hos heléne blev tillslut av.
det bjöds på flashiga drinkar, god mat & underbart sällskap.
den rosade balkongen va gigantisk!
fast med ett lika gigantiskt bord blev det ändå lite trångt.
men det hindrade inte oss.
tack för en fantastisk afton och tack för att ni är ni!






dock mådde inte mina fötter så bra på vägen hem.
det blev den ena dramatiska upplevelsen efter den andra.
jag råkade riva upp tån, rulltrappan i tunnelbanan hade slutat fungera
(och ni som åkt blå linjen vet att den rulltrappan är enormt lång!)
och till på köpet började spöregna när jag väl kommit upp för den helvetiska trappan.
nåväl, jag är inte bitter!

ynk


Kommentarer
Postat av: Eva

AJ! på tån!

2008-06-10 @ 22:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback