Malmö

efter roskilde passade jag på att semestra i föräldrahemmet i malmö.
skönt att bli omhändertagen som alltid när jag är där.
speciellt om man är lite sjuk också.
umgicks en massa med vänner och familj.
linda kom och hälsade på över den sista helgen.
jag visade malmö och alla shoppingstråk.
det bjöds på god mat och dryck under hela vistelsen.
invigde även linda i debasers underbara uteservering.
slår debaser i stockholm med hästlängder!






många hundar blev det när min brors svärföräldrar kom med stora platon.
sen åkte jag och linda åter hem till stockholm.
hon tvingade mig att åka långtåg för andra gången i mitt liv.
men trots min kroniska rastlöshet gick det förvånandsvärt bra!





Kommentarer
Postat av: Eva

ååh, jag måste ju oxå ner till Malmö igen! Jag skäms!

Det är ju mycket roligare att åka tåg när man är två ;)

2008-07-23 @ 09:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback