smärta & film går hand i hand

nu har det gått en vecka sedan mitt lilla ingrepp. under denna tiden har jag mest sovit, glott på tv, glott på film och sovit. jippi!
hyrde 5 filmer häromdagen. följande:

pans labyrint - jodå, en bra film. dock inte så passande med massa tortyr när man själv sitter med ett öppet sår i halsen. trodde det skulle vara mer saga - mindre franco-våld. jag hade nog upspskattat den mer under mer normala omständigheter

harry potter and the order of the phoenix - lille harry potter har blivit stor. lite lagom mysig. inte speciellt extraordinär.

pirates of the caribbean at world´s end - jack sparrow more crazy then ever. mastodontfilmslut på triologin som hetter duga. fast lite rörig.

this is england - tragisk skinheadhistoria om en ung faderslös pojke. england 1983 är överhuvudtaget ingen rolig historia. definitivt sevärd.

evan almighty - riktig feel-good-movie. lagom mysrolig att titta på en grå onsdagsförmiddag. neither good or bad.

Kommentarer
Postat av: Bedårande Bettan

Pans Labyrint - såååå fin. möjligen en två tre för våldsamma scener.

The order of the phoenix - älskar harry potter!

at worlds end - hade väntat mig lite mer. men klart sevärd.

this is england - smärta. mycket mycket bra film.

evan allmighty - ja, som du säger ida, alldeles lagom för en fisig onsdagsförmiddag.

PUSS säger vi i stockholm!

2008-01-30 @ 23:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback