mobilfeber

ååååh!
jag vill också ha en ny mobil nu!
tycker att alla i min omgivning skaffar nya häftiga, slimade & coola mobiler.
dags för mig också!
fast jag kan inte bestämma mig för vilken.
tror att jag väljer mellan följande...

sonyericsson w760i:




sonyericsson w380i:


den första modellen är betydligt dyrare och har fler flashiga egenskaper, men jag gillar ändå den kantiga w380i.
å andra sidan har jag haft ett antal vikbara mobiler på raken nu dom senaste åren.
hade varit kul med en slide istället.
det lutar nog åt w760i, men då återstår problemet med att välja färg!?
har ju haft en lila mobil och en svart nyligen. kanske en röd?
men den röda har ljusblått på baksian, inte så snyggt?
den svarta är halvtrist, men jag gillar det gula på dess baksida.
ååh, varför görs inte knallrosa mobiler längre?
tänk om den svarta hade haft rosa baksida!?
det hade varit nåt för ydhan!
suck & stön, detta kommer vålla mig många sömnlösa nätter.
to be continued...

Kommentarer
Postat av: Gittney spears

Jag vill oxå ha en cool mobil. HIttar dock ingen alls. INGEN INGEN som jag vill ha. Micke bara hånar min gamla telefon från typ 90 talet haha.

Postat av: Eva

Jag ska fan oxå ha ny nu! Ska skaffa 3 istället och en ny mobbe ;)

2008-08-26 @ 21:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback