Stina på besök!

weekend med stina på besök.
fredagkväll, möter upp stina vid centralen och det bär hem till mig för mat.
fläskfilé minsann!
känner oss partyglada och bestämmer oss för att göra stan osäker.
vi hamnar på kvarnen på söder.



lagom slitna på lördagförmiddag åker vi in till stan för att shoppa.
stina passar på att fixa ny frisyr, en som framhäver hennes naturliga lockar.
tjusigt!



lördagkväll blev hemmakväll.
vi lagar god wok och spelar fia med hutt.

söndag drar vi återigen ut på shoppingrunda på stan.
jag shoppar loss med bl.a. skor, klocka och världens sötaste örhänge



senare har vi ost & vinkväll, mums!



och jag färgar mina ögonfransar och -bryn.
lite clownvarning, men det blev bra resultat.



ännu senare gör vi oss iordning för en utekväll.
stina fixar fin frisyr på mej.
och så beger vi oss till kellys, som har öppet sent även på en söndag.



sen tar denna trevliga helg snipp snapp slut!

Kommentarer
Postat av: Gittan glans

VAR VAR VAR köptes öronhängena? Jag har köpt likadana men i silver o så tappade jag den ena o nu är de omöjligt o hitta dom någonstans/ Lindas Gittan

2008-05-06 @ 13:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback