helvetes-viasat-reklam-mög

- åååh, jag blir så arg!

jag tycker överlag att tv-reklamer är rätt harmlösa. ett trist avbrott mitt i programmet, men ack så nödvändigt.
vissa reklamer kan till och med vara riktigt underhållande. men när dom visar samma reklarmer flera gånger i samma reklampaus så kan man bli lite upprörd. viasat är ett sånt exempel. det är inte exakt samma reklam för dom har en för viasat, en för viasat golf etc etc. MEN dom har samma låt i varenda reklam, nämligen sigur rós - hoppipolla. en annars väldigt fin och brsa låt. men visat har verkligen förstört den! och att dom visar dessa jävla reklamer typ 3 ggr i varje reklampaus. jag dör!

en annan reklam jag ogillar skarpt är den dära med telenor om deras multiutbud. där dom spelar come together (beatles) fast dom gör melodin med olika 'telefon-ljud' vibrationer, ringsignal, knappljud etc. it´s driving me mad!

i hate it, i hate it, i hate it!

att man kan känna ett sånt hat mot reklamer är en gåta, som jag tydligen har löst.

Kommentarer
Postat av: katja

jag stör mig på exakt samma reklamer. till en början blev jag glad av sigur ros reklamen. men inte nu. inte nu.

Postat av: katja

telenor. brr. värst e när hon snackar med robotröst

2007-02-06 @ 20:38:22
URL: http://katyeah.blogg.se
Postat av: Eva

Åååh, jag är så glad att jag inte har teve!! :D

2007-02-06 @ 23:10:41
Postat av: Johat!

ja fifan! :D den där förbaskat horiga telenor-reklamen är nog det värsta som dykt upp i tv'n på många långa år. den tar fanimig priset.

nu lät det som min dator morrade och skällde på mig precis.

kul va?

2007-02-07 @ 19:33:52
Postat av: skit i det du

Era trökiga pessimister. Har ni inget bättre för er än att tracka på reklamlåtar? Gör nått bättre själva då era soffliggande babianer!!! Anledningen att dem ens använder dessa låtar på reklamer är just att dem är bra, dem fastnar i huvudena på oss för att vi ska komma ihåg reklamen och komma ihåg deras produkter era idioter. Om ni nu inte gillar det så byt kanal eller grina för era mammor istället för att tracka på låtarna på internet!! Jag blir trött på er era jävla bonnar!!

2007-02-25 @ 01:22:43
Postat av: ydha

men skojar du med mej eller? jag är mycket väl medveten om varför reklamer existerar och hur dom fungerar, det betyder dock inte att jag inte kan ogilla vissa reklamer. du behöver INTE läsa min blogg om du inte vill läsa onödigt skit. för det är EXAKT vad jag skriver om. detta är ingen faktablogg. detta är bara en blogg om mitt liv och mina tankar. FUCK OFF!

2007-03-05 @ 14:04:45
URL: http://ydha.blogg.se
Postat av: skit i det du

ditt liv och dina tankar?!?!...vilket liv asså!!...och vilka otroligt djupa tankar du tänker!!...HAHAHA...Pathetic excuse for a life! Men jag måste säga att jag är impad över att du vet vad reklamer är till för! Och du får tycka vad du nu än vill...men kan du inte hålla det för dig själv så kanske internet blir lite trevligare...jag menar, folk behöver inte dina idiotiska tankar och om detta är ditt liv så behöver dem nog inte det heller...så stick till en videoaffär, hyr några filmen, kryp in i din lilla håla ute i skogen och kolla på filmerna för då slipper du reklam och vi slipper höra ditt skit, och internet kommer att bli aningen bättre!!
Ta inget personligt!

2007-03-06 @ 17:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback