happy easter punk!

så va det påsk...

image422

...och jag är i malmö över helgen. va upp okristligt tidigt på långfredagen för att bege mej via luften ner 65 mil. fullt ös medvetslös. irrade omkring på den traditionella konstrundan med familjen hela dagen. och kvällen åtnjöts i vänners och bekantas sällskap. först ett glas vin eller två hos eva ( eller hos f.d. mej? ) sedan bar det av till retro. softisch att sitta på uteplatsen med filt och gasolvärmare.

har idag besökt biltema och inhandlat trädgårdsredskap. jag ska nämligen utveckla gröna fingrar och påta omkring i trädgården hemma i märsta. får se hur det går, jag har en tendens att till och med lyckas ta död på kaktusar som ska va dom mest lättskötta växter. gosh. nåväl, det e tanken som räknas väl?

nu är det lugnet före stormen. klockan 1700 invaderar hela släkten för att äta ägg och det hela som följer med påsken. 11 pers blir vi. det är rätt maffigt för familjen grahn som för att jämföra brukar vara max 5 pers till jul.

...och så saknar jag min lilla emo. han ska btw få en scartsladd i påskpresent av mej. slå den gåvan om ni kan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback