fields med mor

det blev ingen utgång i lund för anna och jag i fredags. det blev lite sent för att dra int ill nation plus att vi blev lite fulla och trött efter de 2 ( oroväckande ) groggarna anna hade med sej. blev att kolla på 'plötsligt i vinslöv' och sedan sömn. dock missade vi det bästa på hela filmen. anna somnade och jag pratade lite i telefon just då. nåväl. världen gick INTE under.

segt att vakna på lördagmorgon. men jag å anna köpte med oss lite bullar etc och åkte bort till västra hamnen för att innjuta lite frulle. mysig liten utflykt. dock va jag dum nog att glömma kameran hemma. suck. one-in-a-life-time-moment liksom.

sen blev det att åka till fields, dk med mor min.
inget rligt blev inköpt för min del ( förutom lite vin ). men roligt att komma dit ändå.

67872-244

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback