good news everyone!

en fredag utan planer förvandlades helt plötsligt till en fredag med oväntade händelser. anna och jennifer övertalade mej om att följa med till ystad för att testa utelivet där. ( utelivet i ystad sammanfattas av två nattklubbar; bar á bar och starshine, eftersom starshine fylls med brunstiga tonåringar blev det bar á bar för oss ) eftersom vi är snåla entrade vi stället innan 2330 då det va gratis. inte en jävla kotte på stället, men vi håll andan å hoppades att fler folk skulle infinna sej. en dryg halvtimme senare va stället smockat. typ 50 pers. bara bönder. och de spelade bara r´n´b. aja, vi hade väl ( hyffsat ) skoj ändå.


helgens lördag gick i ensamhetens tecken. dock med uppgift att vara hundvakt. har man ingen emo i närheten att krama så får en cleo duga som substitut.

67872-280


cleo lyckades hitta emos kvarglömda tröja och tyckte att den ( precis som jag ) va rätt mysig.

resten av min söndag kommer att ägnas åt kreativitet och kanske en runda ner till västra hamnen där cleo kan leka på agilitybanan. sjuttsingen att det ska blåsa så fasligt ute.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det där lät jävligt chill. själv var jag på punkspelning och sen drack vi en öl som lätt blev två å sen tre osv. men vet du! idag: endast 16 dagar kvar tills jag får komma hem! wiiiiiieeee!

2006-10-10 @ 12:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback