the perfect shade of pink

...the anesthetic never set in and I'm wondering where
the apathy and urgency is that I thought I phoned in...

[ panic! at the disco - camisado ]

okej, så lundakarnevalen var en besvikelse. iaf sett som en karneval. massa kö till alla tälten, ösregn och blask. däremot e det inte sagt att jag inte hade skoj. det hade jag minsann. blev mycket baskstagehängande mit schtein and company i karaoketältets bakficka. enda bandet som blev sett var i´m from barcelona. men huu vad bra dom va, trots spöregn. tanken var att jag och pernilla skulle tillbaka till malmö framemot kvällskvisten för att gå på inkonst ( skatetävlingseftefest med massa söta skejtare) dock blev inte fallet sådant utan en ydha blidde trött och seg efter regnet. och en pernilla fick gladeligen åka hem.

idag har jag således ( underbart ord va? ) jobbat, hållit pernilla i handen medan hon frivilligt tog hål i tungan och efter det blev det lite smycketillverkning varvat med lite sömn. underbart roliga mina dagar är nuförtiden. ( ironi; min ständigt återkommande vän/fiende )

imorron är det dock ministry of sound-grej på slagthuset. det ska bli skoj. hade jag tänkt.

adios amigos.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback