solsken inbokat

så, ni kan vara lugna mina vänner. jag har bokat in solen nu till helgen så att vi kan sitta i parken och förfesta eller vadsomhelst annat skoj man kan göra i solskenet. jag missade ju sommaren första varma dagar som fläktade förbi här för några veckor sen pga min sickness... så nu när jag e frisk och kan festa igen så behöver jag bannemej lite sol och värme.

solen är härmed paxad för malmö ( innerstad ) 2-4 / 6 -06. otur för resten av sverige, men ni vet, först till kvarn...






blidde en runda på stadens gator med kristina i eftermiddags. i tankarna var ett par nya byxor, men som ett paraply i ett ösregn, en kram i en dyster stund eller som kudde när man är dödstrött såg jag dom...



har varit på jakt efter denna modellen ett tag, men inte haft råd. så vips så hittar jag dom på rea. fjuttiga 299 spänn... hade kanske tänkt mej helt vita eller rosa, men lite gult fick det bli.

goodbye phonebill, hello new shoes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback