ofrivillig vit månad

...we don't always want what's right...

[ the shins - pressed in a book ]

happ, då var jag inne på min fjärde vecka utan alkohol. börjar kännas konstigt. har nästan glömt bort hur alkohol smakar. eller hur den påverkar sinnet ( och kroppen ). kommer bli mäkta spännande att dricka alkohol igen. tjiho, nästan som att vara fjortis och vara med om sin
första fylla. tagit blodprov idag för att kontrollera mina levervärden. hoppashoppashoppashoppas att jag kan dricka nåt lite alkohol-haltigt nästa helg då det e lundakarnevalen.  massa fina artister ska ju uppträda. så även om jag inte får konsumera alkohol så måste jag ju närvara. måste ses på ovanstående karneval:

i´m from barcelona
the sounds
christian kjellvander
sandy mouche
the ark

nog om karnevalen. min kära vän marielle har äntligen tagit steget och flyttat hemifrån. och den nya bostaden är belägen väldigtväldigt nära mej, väldigtväldigt bra planerat måste jag säga. hon + pojkvän har flyttat in nu i helgen. och sen ska ju pernilla och krisse flytta in i cillas lägenhet under sommaren. otroligt fint planerat det med. jippi, massa gott folk ultranära mej nu! ikväll ska jag tvätta. wohej, det har jag sett framemot i flera veckor ( lite kan man väl överdriva? ).

och ja, idag gillade jag väldigtväldigt mycket ihopsatta dubbelord.


...I got soul, but I'm not a soldier...

[ the killers - all these things that I´ve done ]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback