you've got too much to wear on your sleeves

helgen hinner inte mer än precis sluta förrän jag så här på måndagmorgon sitter och planerar mitt festande nästa helg. det blir the rumble -sommarfesten på lördag. ska blir megaskoj ( och ja, det är megahäftigt att använda 'mega' som prefix. så det så! ) andra roliga ( eeeh... ) händelser under veckan är väl egentligen bara min tvättid på onsdag. tjiho ( och nä, så roligt tycker jag inte det är att tvätta ). fast nu kom jag på att jag ska träffa marielle imorron, och ikväll ska jag färga om mitt hår. och sjuttsingen! jag ska ju se da vinci koden på bio med mina föräldrar på onsdag. vad kommer hända med min tvättid? katastrof!


den gångna helgens händelser:

- kusins studentskiva i sjöbo
- hämta hem min nya ( gamla ) soffa. bilder kommer snart.
- ikeabesök #1 med pernilla
- inflyttningsfest hos marielle och tobias ( vilket betyder att marielle nu bor ca 5 min från mej )
- kb-besök med katten
- ( censurerade händelser )
- cykeltur runt hela malmö
- ikeabesök #2 med pernilla, krisse och eva ( vilket betyder att pernilla och krisse nu bor ca 5 min från mej )
- film/milkshakekväll hos mej för att inviga min nya ( gamla ) soffa


jag är nöjd...


[ 12 dage, 20 timer, 41 minutter, 21 sekunder till roskilde ]


Kommentarer
Postat av: Eva

Jag är oxå förbannat nöjd! Nu kan jag göra himmajodd mjölkskak!

2006-06-12 @ 17:37:34
Postat av: ydha

mjölkskak rockar fett!

2006-06-13 @ 11:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback