i-brist-på-annan-sysselsättning-på-jobb-lista

första bästa kompis: hanna på dagis
första jobb: arkivet på beroendecentrum, umas ( sjukhus )
första onlinenick: wilhelmina999 ( har alltid velat ha ett lååångt namn, till skillnad från ida )
första inhandlade skiva: michael jackson - 'thriller'
första förälskelse: dan på dagis
första begravning: min mormor som dog -99
första piercing/tatuering: tatuering - mina vingar, piercing - ögonbrynet

första kreditkort: maestro
första riktiga kärlek: åååh, vad svårt! det vet väl inte jag? vad räknas som 'riktig kärlek'?
första fiende: finde? sånna har jag inte, mohahaha
första stora resa: ehm, har varit på husvagssemster i frankrike varje sommar ända sedan jag var liten knatte
första konsert: ingen aning what-so-ever
första musiker/grupp som du kommer ihåg: det får nog blir michael jackson


senaste stora bilresa: jag å stina, halmstad sommaren -04
senaste stora bussresa: gud, jag reser aldrig med buss! måste vara skolresa till prag -03
senaste gången du grät: antagligen nån vecka sedan till nån sentimental film
senaste sedda film: it´s all gone pete thong. komedi sa ni? ööhm...
senaste dryck: coca cola till lunchen
senaste mat: kyckling-baguette
senaste förälskelse: det va nog ett tag sen jag va förälskad... tragiskt
senaste telefonsamtal: pernilla, vi har lyckats hitta roskilde biljetter för 1200 spänn
senaste tv-program: married with children
senaste dusch: igår
senaste skor: inköpta? isf de blå remsandalerna jag har skrivit om

senaste skiva spelad: taking back sunday - louder now
senaste inköp: en ny kalender
senaste läsk: men ååh, fortfarande colan till lunch
senaste glass: jag äter sällan glass... eller, jo. visst hade vi vaniljglass i milkshaken i söndags
senaste skjortan du haft på dig: skjorta? e du galen?

Kommentarer
Postat av: caroline

skitsnygg tatuering


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback