fear of sleep

tredje ( av 4 ) morgonen denna veckan som jag försover mej. aaaaaaaaaah. panik! måste seriöst ha en ny väckarklocka. nuuuu. dom på jobb börjar ju undra. nåväl.


...this is my head exploding from the weight of the thoughts inside
these are my thoughts escaping through the ventilation-shaft
/ ... /
well this is my concentration leaking out into the drain
these are my lungs breaking down from too many cigarettes
and though my words could save the world, they never come out right
this is an emergency call 'cause I haven't seen the light...

[ disco ensemble - this is my head exploding ]



i tisdags va jag, pernilla och eva på utflykt på svågetorp. där inhandlade jag en styck hopfällbara tältstol att medtaga till roskilde. nu är jag redo för att åka. vilket toppenköp! jag älskar den!


på tisdagskvällen samlades vi ( fortfarande jag, pernilla och eva ) hemma hos mej för att experimentera på våra hår.


egentligen va det eva som skulle färga sina rötter, men jag och pernilla hängde på. evas hår blev således rött, mitt hår blev, ehm, hur fan förklarar man denna frisyren? mja, men lite blonda ( som i mitt hår blir orange ) i mitt annars svarta hår. och pernilla tog till saxen och klippte en sned frisyr och blonderade hela håret. galen tös det där.


igår ( onsdag ) kom emma hem till mej med saxen i största hugg. jag lärde henne att göra sushi och hon klippte mitt hår. nöjd blidde jag. jag fick en lugg, sedärja. tusan oxå att jag försov mej till jobb och bara hann sätta upp håret i en tofs ( ser jag ju ut precis som innan ) vill ju visa alla min nya frisyr. suck. livet är bra orättvist ibland...

67872-26
sheisse vad jag ser oskuldsfull ut på den bilden ovan! hehe, vad skenet kan bedra.




om 3 dygn åker vi till roskilde. iiih, börja packa?

Kommentarer
Postat av: Eva

Vaknat!

2006-06-22 @ 11:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback