...why I was the one worth leaving

...I want so badly to believe that there is truth
and love is real
and I want life in every word
to the extent that it's absurd...

[ the postal service - clark gable ]


ännu en helg avklarad...

kort resumé: fredag börjar med att jag på jobb försöker få tag på nån rolig fest eller dylikt. blir att jag förfestar med simon och rickard. väldigt najs. rickard lurade i mej en sjuhelvetes massa shots. på systemet hade jag dessutom hittat samma vin som jag drack på roskilde, nostalgi! vi skulle sedan bege oss till deep för en nyöppnad 80-tals klubb. hann vara där inne i drygt 30 sekunder. sen ringde min phone, och det blev att snacka en sjuhelvetes massa i telefonen med en viss emo. efter det bar det av hem till pernilla för lite sömn. ville inte sova ensam. lördagen startade med att följa med pernilla till mobilia för att köpa en ny mobiltelefon ( hon söp ju bort sin förra på roskilde ). resten av dagen gick i princip åt att övertala folk att följa med mej till kb. tillslut lyckades jag övertala katten.

 

vi satt hos mej och förfestade till 0130 ungefär. sen blev det mitt älskade kb ( hade ju inte varit där på två veckor! ) söndagen ägnades åt cruizing med eva samt pizza på hennes balkong.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback