nollsjufyrtiofem

geez! så tidigt går mitt plan imorgonbitti! jag måste ta flybussen från södervärn kl 0630, då måste jag ta en buss hemifrån mej typ vi 0600. jag måste alltså gå upp klockan 0500. OMFG! får lita på mina 3 väckarklockor, emo som ska ringa och lotta på jobb får oxå agera väckarklocka. hur fan ska det gå? nåväl, vaknade imorse av att emo ringde. det trevligaste sättet jag har vaknat på på rätt länge. sjukt speedad va han även om han hade dygnat. sheisse. lite väl mycket kaffe kanske?

ida

ikväll ska jag leka med stina. hon får hjälpa mej att packa. jag har lite smått panik. jag hatar att packa.

dagens soundtrack: disco ensemble - first aid kit



gaaah! e hela världen emot mej eller är jag bara paranoid?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback