helg vecka 28 pt.3; söndag

första halvan av söndagen spenderades i min säng med diagnosen bakfylla. vid 1600 blev jag hämtad av mina föräldrar då vi skulle åka till sofiero för att kolla in john fogerty. först blev det att äta på restaurang inne i helsingborg. underbart gott. fyfan vad jag älskar kött!
fogerty
- hej, jag ser helt mongo ut


9000 pers känndes ultrafjuttigt efter roskilde och deras 82000 besökare. nåväl, bra konsert va det minsann. nästan längst fram i skiten stod vi. sen blev det att åka hem, ringa till emo vid 2300  "bra, då kommer jag lugnt i säng vid midnatt å får min sömn"  tänkt jag... men icke. när fan kom jag i säng? jo, vid 0200. emo, låt mej få sova! tsss. nä, jag får väl skylla mej själv. eller vänta, vi delar på skulden, okej?

Kommentarer
Postat av: Eva

Haha, skylla på honom på det sättet! va!? :D

2006-07-17 @ 20:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback