helg vecka 28 pt.2; lördag

efter inte så mycket sömn under fredagsnatten var det dags att börja planera lördagskväll. tanken var att vi skulle ha roskilde-reunion för att sedan bege oss till kb, men eftersom nästan alla droppade av så blev det en vanlig kb-kväll. dock utgjorde jag, pernilla och annie ( ROSKILDE! ) stommen under kväll. förfest hos pernilla. men jag hade redan börjat grogga i min ensamhet på eftermiddagskvisten. så när jag vl steg in i pernillas lägenhet va jag inte långt ifrån asnitad. men men, det va ju det som va tanken med hela kvällen!och fullare blev jag. askade på mina strumpbyxor och fick därmed ursnygga hål mitt på låret. sexigt!


hej, jag ser ut som en panikslagen alv!



ida

inne på kb spelade dom ett tag väldigt dålig musik. då fick jag muse-abstinens och var tvungen att lyssna på min nyfunna favoritlåt. för den som undrar så blundar jag på bilden eftersom jag njuter av låten. så det så. att nämnas bör vara att jag va asnitad...

lördagens soundtrack: muse - map of the problematique


Kommentarer
Postat av: Eva

Åååh, underbara kväll!! :D

2006-07-17 @ 10:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback