gravity's bringing us down

efter en liten tupplur för lila y efter jobbet bar det av till folkets park för att pimpla vin & öl. jag hade självklart med mej mina finfina speakers och min ipod, samt att eva fyllde sin mp3-spelare med massa goo musik för att oxå koppla in i mina speakers. smått besvikna blev vi när vi märkte att batterierna hade lagt av i speakersarna. bummer!
speakers
nåväl, vi gjorde det bästa av situationen och lyssnade först genom de 4 låtar som min far lagt in på min ena mobil ( hans förra mobil tjänstgör nu som den kända emobilen ). dessa fyra låtar gick på repeat i typ 40 min. sen höll vi båda på att bli knäppa, eftersom det bara va 2 av låtarna som va bra. men eftersom man måste alltid ha musik, så lyssnade vi på evas mp3 genom mina vanliga hörlurar. dock blev det väldigt dovt ljud. men glada va vi för det minsann!

Kommentarer
Postat av: Eva

BUMMER!!!
Nästa gång kollar du högtalarna INNAN du går hemifrån...OKEY??? :|
Hej, jag heter Johnny, jag jobbar i en skruvfabrik...

2006-07-19 @ 16:23:48
Postat av: ydha

MOHAHAHAHA, icke!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback