fultal

haha, har fått reda på att det finns en hemsida till ära åt FULTALET. det som jag har plågat alla mina kompisar med ( och även okända människor ). ni som har lyckats missa mina predikningar är fultal ens mått på sexuell aktivitet ( ? ). man tar ålderskillnaden mellan den äldsta man har haft sex med respektive den yngsta. sedan gångar man det med antal olika sexpartners. väldigt intressant.

tydligen så ligger jag above average. eller iaf ligger jag över vad socialstyrelsen anser vara normalt. de vill även att jag fort som bomben ska gifta mej. "Vad du behöver är att slå dig till ro med en man/kvinna och börja leva ett normalt liv där dubbelmackor och kebabspett är maträtter och inget annat!"
tydligen så tillhör 13% ( av folk som gjort testet ) just samma grupp som mej. men medelåldern i gruppen är mäkta 36 år ( WHAT? ) jag med mina ynka 21 år... jag borde seriöst skaffa mej en pojkvän. någon som vill ställa upp? 

statistik är alltid intressant ( och alltid väldigt korrekt! ) fultalsmedlet i den åldersgrupp som jag tillhör ( 21-25 ) är ynka 84 ( eeeh? ). mitt fultal är däremot alldeles för högt, 276. jag tror att det är fel på övrigt folk, inte på mej.

'nough said. restecpa.

Kommentarer
Postat av: Eva

Eeyyyheey! Jag är i samma grupp som du :D

2006-07-06 @ 18:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback