en sån där vanlig fredagskväll

det var en gång en liten flicka som hette y. y tyckte väldigt mycket om att umgås med sina vänner. y tyckte oxå väldigt mycket om att festa till det på sina lediga dagar...

ida

vi vart på förfest hos eva som hade en vän på besök. mudden hette han. övrigt folk var pernilla, eva, krisse och magda.

 

mycket alkohol drickte y och full blidde hon. sen skulle vi ut å dansa på jeriko som va gratis. men lång kö va det så jag å pernilla skulle till neostalgia. men sen blev vi ovänner så vi gick hem. så ringde jag en massa till emo ( typ femtielva obesvarade samtal ) men han hade däckat. så jag fick inte min nattliga dos av emo i luren. illa. då blidde y lite bitter å skickade arga sms till emo. fast det fick jag ångest för på morgonen å ringde å så förlåt.

snipp snapp slut, så va sagan slut. ( men hey, det e ju ingen saga!?! )

Kommentarer
Postat av: Eva

Jooo, jag älskar sagor!! Fast den är ju inte slut, den fortsätter idag :P

2006-07-22 @ 19:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback