eva flyttar in...

klockan 0900 imorse löste vi ut flyttbussen, som skulle ta alla evas grejer hem till mej. alla som skulle ha kunnat hjälpa till med flytten bangade, vilket ledde till att det endast va jag å eva i slutändan.
allt som kunde gå fel, gick fel. och allt som inte kunde gå fel, gick oxå fel.
bilen vägrade att starta mitt på bergsgatan. snälle patrik på statoil kom och räddade oss. fyfan vad ryggen har tagit stryk. nåväl, ett jävla work-out-pass iaf.

min lägenhet syns knappt alls numer...
...mitt hem är ett lager.

67872-34867872-347

tur att eva ska greja upp en massa på vinden. annars kan vi inte använda köket alls. 
och tur att jag ska flytta ut snart. till min emo ♥


Kommentarer
Postat av: katten

hahahah vad där ser uuuut.

Postat av: puffy

fy fanken vad där ser ut!!

2006-12-02 @ 16:04:17
URL: http://puffy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback