you´re so sensitive, I am a machine

Horoskop för Jungfrun
2006-08-04

Varför ödslar du tid och energi på att försöka åstadkomma det som ändå är en omöjlighet. Så länge som du försöker tillmötesgå dessa för dig totalt främmande förväntningar, kommer du bara att bli besviken. Försök att koncentrera dig på det du kan, istället för det omöjliga.

alltid trevligt med horoskop.


i onsdags när jag kommit hem från stockholm så blev det att umgås med pernilla... har ju haft lite p-abstinens. tanken va att vi skulle sitta å dricka lite alkohol och sen dra ut till inkonst. så blev fallet oxå, förutom för pernilla som drack inte lite, utan mycket alkohol. inkonst va dessvärre en besvikelse. tyvärr.


igår ( torsdag ) va det ju where the action is i folkets park. tanken var då att jag, pernilla och anna skulle sitta utanför området och tjuvlyssna på musiken. men vi satte oss för långt borta för att kunna höra. men vi hade mysigt ändå. bildbevis skulle funnits, om inte batteriet i kameran dött.

idag är det fredag, woho!

dagens soundtrack: damone - out here all night (track)


Kommentarer
Postat av: e

nu har jag kommenterat, får jag gå nu?

//
En manlig jungfru.

2006-08-04 @ 11:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback