wicked weekend

först var det middag med föräldrarna och bekanta på fredagskvällen. gott att bli bjuden på riktigt mat för en gångs skull. därefter bara det av hem till mej för att möta upp katten och puffy för en traditionell förfest á trois.



när tillräckligt mycket alkohol hade insupits bar det av i ösregnet till crush. där va det skoj. sen nån gång under natten fick jag ett samtal av emo där han säger att han i stort sett är på väg ner till malmö.

- que??

efter många orosfyllda stunder så anlände emo till malmö på lördagförmiddag. trevlig överraskning tyckte jag och kramades lite extra med emo. pizza och film blev det. och rätt mycket sömn.



när han sedan kört hem mot stockholm på söndagförmiddag bestämde jag mej för att jag å eva va tvungna att baka brownies. sagt och gjort. men fy vad illa vi mådde efteråt. vi försökte kurera vårt illamåendes med att spela super mario 3 på hennes 8-bitars. fy tusan vad jag sög på det. nåväl, vi har bestämt oss för en re-match.



67872-147

framemot kvällskvisten när våra magar hade lugnat sej intog vi mitt kök för att laga lasagne och sedan titta på dreamcatcher, rätt dålig film men när eva gick hem i halvlek och jag satt ensam i soffan märkte jag att den va rätt scary ändå. vilken mes jag är. nåväl, inget jag förnekar iaf. jag kan inte titta på sånna filmer utan att ha nån att krama.

mina nerver ( och minst sagt emos ) har definitivt satts på prov denna helgen.


Kommentarer
Postat av: katja

många fina bilder från i frdags kan jag tänka mig............

Postat av: Eva

Haha, tur du överlevde resten av filmen utan mig!!
Förresten har du sjukt mycket kakor att bjuda på nu...tékalas?

2006-08-14 @ 17:24:40
Postat av: puffy

men mjo..jag ska ju det...flytta altså. kommer bli tomt utan ett y, men vi klarar det bäbis. sjukt puliga bilder från i fredes fresten :P hähä. sova nu godnatt.

2006-08-15 @ 01:00:28
URL: http://puffy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback