malmöfestival 2006 pt. 4; wednesday

härligt med spöregn när det e festivaldags och man ska ut å stövla i gyttja. men ingen pardon här inte. på med gummistövlarna och upp på cykeln. nästa konsert på agendan va billie the vision and the dancers. skulle se dom med krisse och hennes kompis, men dom blev lite sena, vilket resulterade i att vi missade några låtar i början. nåväl, inget att hänga läpp för nu inte.



67872-179

...I don’t believe in ghosts but there’s a ghost under my bed
he keeps me awake at night and he scares the shit out of me
he said, “I’m here to keep you worried and I’m here to fight you
I’m here to make you cry I’m a ghost so I got the right to”...

[ billie the vision and the dancers - ghost ]

det ser väl nästan lite ute som ett ghost på bilden. efter konserten bar det av in till öltälten. drack lite vin under våra uppfällda, färgglada paraplyer.

67872-180

sen bar det av hemåt där stina mötte upp mej för lite allmänt umgänge. uppdatera allt på skit-fronten och dylikt. sen blev det att falla i sömn tidigt. dock blev jag väckt ett par gånger av en full emo som vart på väg hem från stockholm. och väldigt pratglad. nu ska jag, tidigt i ottan, köra och hämta denna bakisfulla emo på sturup...

i´ll be back...


Kommentarer
Postat av: puffy

det blir ju inte bättre när jag ser dina bilder. jävla skit det här alltså!

2006-08-24 @ 14:07:32
Postat av: Eva

Ser helt underbart ut i gyttjan! Hoppas ni får en trevlig vecka utan mig. Tyvärr hinner jag inte träffa er innan jag åker, men det lär ju komma fler gånger. Pöss!

2006-08-24 @ 15:04:27
Postat av: puffy

uppdatera din blogg för he***********e
right back at you alltså :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback