malmöfestival 2006 pt. 1; friday

årets malmöfestival började med förfesta utanför mölleplatsen med pernilla. hittade även henke med kompisar. många foton togs som dock raderades senare på kvällen då minnet va fullt och fotobevis på disco ensemble krävdes. det gäller helt enkelt att prioritera.



67872-162

efter disco ensemble, som för övrigt va übernajs, träffade vi på johan och hasse vid joddla med siv. inget jag föredrar att lyssna på, men pernilla drog med mej ändå. johan och hasse dansade loss.

67872-165

Kommentarer
Postat av: Johat!

massor med snygga människor där ju! :D Jag gillar hasses min. "gotta ... focus ...".

puss ida! :D det var kul att träffa dig :D även om jag fick sprigna genom ett helt hav av folk för att haffa dig :D

2006-08-25 @ 14:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback