I've been floating upstream since we parted

äntligen är dagen D här. eller ja, iaf dagen då malmöfestivalen drar igång. tjoho. egentligen är det bara disco ensmble som jag riktigt längtat till. och dom spelar ju ikväll. underbart. för övrigt är det ju en underbar tanke bara att det är fredag. jag proklamerar för att det ska vara fredag hela veckan!

har dessutom kommit underfund med att det finns en del saker jag vill alt. borde ta itu med inom den närmsta framtiden.

- färga håret ( jävla mögutväxt. förstör hela frisyren )
- klippa håret ( det e ju alldeles för långt! )
- införskaffa ett par röda cheap monday jeans
- städa lägenheten ( bra att göra när jag nu får celebert besök i form av emo )
- söka jobb
- hitta en lämplig folkhögskola
- bli megarik
- bli ultraekonomisk
- förvandlas till hulken ( med pernillas hantlar som hon så snällt lämnar i mitt förvar när hon nu flyttar )





...don´t ever show that you are weak,
just another round so they don´t know you´re broken...

[ disco ensemble - human cannonball ]



Kommentarer
Postat av: Puffy

jag förväntar mig ett styck ida-hulk när jag kommer ner på höstlovet. men du har ju redan börjat så du kirrar ju biffen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback