I will follow you into the dark

LÖRDAG 5/8 2006

lördagförmiddag va tillägnad pyssel. pernilla kom till mej och sydde ett linne. jag försökte städa och dylikt. även en helt del skivor blev brända till pernilla. vi intog en underbar middag bestående av kyckling-köttbullar, pulverpotatismos och pulverbrunsås. mums. sen blev det att göra sej iordning för kvällens bravader. tanken var att sitta i folkets park och dricka gott och sedan bege sej till kb innan 0030 eftersom vi trodde att det va gratis inträde då. vilket är en förutsättning när man är pank.
nåväl.


till parken kom vi. och god dricka blev det oxå.

67872-132

men sen blev det platt fall när vi insåg att det inte alls va gratis på kb. anna och eva kom in på annas vip-kort. men jag å pernilla gav upp.
vi funderade ett tag på att sticka till retro,
men vi kom inte längre än runt hörnet när anna ringde å tvingade pernilla att komma in på kb som stöd då det fanns vissa spöken inne.
jag tyckte det va lika skönt att komma hem. så jag införskaffade
mej de sedvanliga ostbullarna och cyklade hem.
god överaskning fick jag när jag slog på tv:n och de visade duellen! steven spielbergs första film. underbar! satte den genast på nerladdning.
och mitt mission är att tvinga emo att tycka om den när han kommer till malmö.
just so you know!




Kommentarer
Postat av: Eva

Det lär inte bli så svårt att få honom att tycka om den! Den är ju superbra!!

2006-08-07 @ 17:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback