emo-tripp pt.3; sammanfattning

i måndags va jag å emo inne i stan å fönstershoppade lite. gick runt i gamla stan å sen bort till söder. där hade jag fan kunnat tänka mej att bo. übernajs.

emo & ida


när jag kollade genom min egen digitalkamera häromdagen hittade jag en massa bilder ( som jag överhuvutaget inte hade nån aning om var tagna ) från harry b i lördags. lite komplettering:



bild 1: mr chrill
bild 2: fredde försöker våldföra sej på stackars emo
bild 3: martin försöker prata med ett par väldigt upptagna y & emo

för dom som inte har förstått så är märsta typ världens förort ( no offense! ) och emo bor ju typ längst bort i värsta radhusidyllen med bara barnfamiljer. och så emo förståss. husen ligger precis bakom träden. helt sjukt idylliskt.



det va allt för denna emo-tripp. nu e jag hemma i kära malmö igen efter att ha varit märsta-bo i en vecka. både skönt att vara hemma och tråkigt att vara ensam. men som tur e så har jag ju pernilla. iaf tills hon börjar sin skola i typ gävle ( !?!? ) om ca 3 veckor. men då är det ju malmöfestivalen och emo kommer ner. efter det måste jag fan ta tag i mitt liv. känns som jag har fastnat i ett jävligt tråkigt mönster. förändring!

thanks and goodnight

emo ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback