binary love

Farva: Don't call me radio, unit 91.
Mac: Then don't call me unit 91, radio.
Farva: Are you done?

Thorny: Who wants a moustache ride?
German Woman: I do, I do!
German Man: Oooh, I vant von too!

jag klarar mej dock utan thorny´s moustache ride. jag vill hellre ha ett par
röda cheap monday byxor


oooh, I vant, I vant!

surfade runt på internätet å fick upp en artikel om en kyrkovaktmästare som haft sex med ett kvinnolik. WHAT? vafan e det för värld vi lever i? shite! jag blir så äcklad av mänskligheten.

jag har tänkt över saken noga och bestämt mej för att lägga mina sista slantar denna månaden på hårfärg så att jag kan färga bort min jävla utväxt... ingen annan ser den, men jag gör!


dagens soundtrack: the rakes - capture / release ( album 2005 )


Kommentarer
Postat av: Eva

Amen geez!! Fy fan va äcklit! Blä!

2006-08-15 @ 15:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback