...och så va det bara en kvar

...you’re an emotional wreck,
you don’t know who you are,
you never say what you mean.
you keep your mouth shut...

[
razorlight - somewhere else ]

ännu en helg avklarad. första helgen på lääänge som jag inte gått ut både fre+lör. det va välbehövt. blev att titta på film i fredags med andreas. vi somnade dock båda två till king kong -vilken mastodontfilm! typ 3 timmar lång. lite kvalitetshäng med simon på lördageftermiddag, sen blev det att återbesöka mitt kära kb på kvällen, efter en liten get-together-förfest-isch med johan, pp, fredde & andreas. kb som sagt, va tillfredsställande. blidde en massa dansa och sen gick jag och puffy hem (relativt tidigt & relativt nyktra) med tanken i huvudet att vi skulle upp tidigt dagen efter och göra skolarbeten. å tänka sej! det gjorde vi också! dock hade jag inget val då jag va tvungen att göra klart mina kära kompletteringsuppgifter i en viss helvetes-kurs. nåväl, den bördan är of my shoulders nu. vad kan jag nu ha ångest över? humm, jag kommer nog på något, du behöver inte oroa dej.

over and out...


Kommentarer
Postat av: katja

du e så svartsjuk såå svartsjuk för att jag inte vill ha dig:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback