detta eviga sängliggande

sådärja, då stod det klart... efter 3 veckors sjuka så är det konstaterat att jag har körtelfeber. woho! icke. sjukskriven i två veckor, får typ inte göra nåt fysiskt alls. läkarens ord: 'kanske någon liten promenad'. men jippie! fakk, ska ta å halshugga migsjälv bara för att slippa denna jävla smärtan. fast förhoppningsvis mår jag bättre om några dagar. nu ska jag nog ta å gräva ner mej i ett hål och inte komma fram förrän våren är här. men satan också, våren har ju kommit. och jag har missat allt redan! argh.

'so long' säger en inte alls för frisk / glad / munter / klämkäck / trallvänlig / sympatisk ida
( läs: ida är bitter )

Kommentarer
Postat av: Puffy

men alltså!! näääeh! nu får jag dåligt samvete för att ajg drog med dig ut i helgen. vänta du bara ida! kycklingsoppan kommer å knackar på nån dag nu i veckan, i promisee! krya på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback