dagenefterkvällenföre

...I’m looking in on the good life I might be doomed never to find
without a trust or flaming fields am I too dumb to refine?...

[ the shins - new slang ]

resten av gårdagen bestod av ett virrvarr av olika, otippade händelser. egentligen alldeles för sjuka för att tas upp här. just därför så väljer jag att hålla de detaljerna för mej själv och de som faktiskt var inblandade, dvs en styck full ida, en styck full
katt och dennis + 1. några få, välutvalda detaljer som på ett eller annat sätt associeras med gårdagen är:

en digitalkamera (vilken nu är full av bilder)
två (nu tömda) bag-in-box
en efterfest med alldeles för mycket knark

vågar inte kolla genom kameran än. måste först förbereda mej mentalt på vad som egentligen hände igår. och vad som nu är förevigat på bild.
nåväl, när ska jag börja lära mej av mina misstag? idag kanske. jo, så får det nog bli.
ska jag bli en bättre människa nu? jo, så får det nog bli.

Kommentarer
Postat av: katjan

jävla efterfest. jag sa ju vi skulle dra hem.

Postat av: Puffy

du är redan ett styck bra människa ydha! :)

2006-04-06 @ 00:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback